Voor 17:00 besteld

Voorradig, volgende werkdag in huis! 

Gratis verzending

Vanaf €150 Voor NL & BE

Shop open

Ma          13.00 - 18.00

Di / Za:    11.00 - 18.00

U heeft geen producten in uw winkelwagen.

Subtotaal: € 0,00

Bestellen

Bestellen bij Tattoogear is simpel, maar mocht er toch iets onduidelijk zijn, lees dan de volgende tips:

  • Ga met de muis over de menubalk met producten om snel te vinden wat je zoekt.

  • Lukt het zo niet om een artikel te vinden, typ dan een beschrijving of het artikelnummer in het ZOEKKADER boven aan het scherm, en klik op ZOEK.

  • Links op het scherm zie je verschillende rubrieken. Hier kun je selecteren op merk, producent, kleur, maat, soort product enz..

  • Als je hebt gevonden wat je zoekt, selecteer dan het formaat of de hoeveelheid (als dat van toepassing is) en klik op IN MANDJE.

  • Je kunt op elk moment de inhoud van je mandje en de totale prijs zonder bezorgkosten bekijken door boven aan de pagina op WINKELMAND te klikken.

  • We bieden verschillende bezorgmogelijkheden voor verschillende prijzen. Ga, om een idee te krijgen van de verzendkosten, naar je mandje en voer je bezorgadres in.

  • Je kunt op elk moment artikelen uit je mandje verwijderen of aantallen wijzigen.

  • Klik op BETALEN om naar het betaalscherm te gaan.

We kunnen helaas niet bezorgen op postbusadressen 

Een bestelling plaatsen

  • Klik op de knop Betalen om je bestelling te plaatsen.

  • Als je al klant bij ons bent, klik dan op Log in. We raden je aan je als klant in te schrijven. Met een account heb je meer mogelijkheden en meer zicht op je bestellingen.

  • Eventuele opmerkingen voor de bezorger kun je kwijt onder Opmerkingen. Kies een manier van bezorgen.

  • Selecteer een betaalmethode.

     

Betalen met creditcard – we gebruiken Paypal voor veilige betalingen per creditcard. Paypal versleutelt transacties volgens de strengste internationale normen.

Betaling per overschrijving – schrijf het correcte bedrag over naar de vermelde bankrekening. Verzending gebeurt bij deze manier van betalen wat later omdat de verwerking van de transactie door de bank langer duurt.

Contant bij levering – alleen contant geld kan geaccepteerd worden. We nemen geen cheques aan.

Paypal – je wordt doorgestuurd naar je PayPal-account.

Ideal – Betaal met de populaire en veilige betaal methode Ideal

BTW

  • Onze prijzen zijn exclusief 21% btw. Btw wordt berekend over het uiteindelijke totaalbedrag. Ook klanten in de EU betalen 21% btw. Je hoeft als klant in de EU geen btw te betalen als je over een btw-nummer beschikt.

  • Stuur ons in dat geval voor je bestelt een e-mail met je btw-nummer. Klanten buiten de EU betalen geen btw.

Verzendtijden

  • Alle bestellingen die voor 16.00 worden geplaatst, worden nog dezelfde dag verzonden. Bezorgtijden zijn afhankelijk van de bezorglocatie. Kijk onder Bezorgen voor meer informatie.

Uitverkochte artikelen

  • We doen ons best alle standaardartikelen altijd op voorraad te hebben, maar soms is er zoveel vraag naar bepaalde producten dat ze uitverkocht raken. Je kunt deze artikelen dan niet bestellen. Wel kunnen we je een e-mail sturen wanneer ze weer leverbaar zijn.

  • Sommige producten hebben we nooit op voorraad. Dit zijn speciale bestellingen. Bij het product wordt dit duidelijk aangegeven, samen met een indicatie van de levertijd.

Favorieten

  • Als je steeds dezelfde producten bestelt, is het makkelijker deze aan je favorieten toe te voegen door op Voeg toe aan favorieten te klikken. Na het inloggen kun je dan je favorieten bekijken en zo nodig bestellen..

Hoe annuleer ik een bestelling?

  • Omdat we bestellingen zo snel verzenden, kun je het beste direct telefonisch contact met ons opnemen als je wilt annuleren. Het nummer hiervoor is: 058-2137722

  • Als je bestelling al is verzonden of bezorgd, geldt voor ongewenste artikelen onze Retourregeling.

Retourneren

 

Winkelen zonder zorgen: we bieden de volgende retourmogelijkheden.

 

  • Retour binnen veertien dagen

  • Retourneren beschadigde, onjuiste of onbruikbare artikelen

  • Retourneren als artikel kapot gaat

 

 

 

Voor artikelen waaraan niets mankeert, en die niet per vergissing zijn verzonden, wordt 90% van het oorspronkelijke factuurbedrag terugbetaald. Het product moet ongebruikt en opnieuw verkoopbaar zijn, en worden teruggestuurd in de originele verpakking. We kunnen geen verzendkosten terugbetalen.

 

Tattoo-inkt kan helaas niet worden geretourneerd. We kunnen na bezorging niet garanderen dat de inkt nog steriel is.

Stuur retouren naar voorstreek 76 8911 JT Leeuwarden

Retourvoorwaarden:

  • Producten moeten in ongebruikte staat, zoals ontvangen, worden verpakt in de originele doos en verpakking.

  • Alle retouren moeten vooraf gemeld zijn via de mail. 

  • Alle retouren moeten verzekerd en traceerbaar worden verzonden.

  • Deze retourmogelijkheid binnen zeven dagen geldt niet voor tattoo-inkt.

  • Het retourbedrag wordt betaald op dezelfde manier als de oorspronkelijke betaling werd gedaan. Het kan tien werkdagen duren voor de betaling op je rekening zichtbaar is.

  • Deze regels voor retourneren binnen zeven dagen gelden niet als een artikel beschadigd of onbruikbaar is, of per vergissing is verzonden. Voor dergelijke artikelen geldt de retourprocedure voor beschadigde, onjuiste of onbruikbare artikelen.

Retourneren als artikel kapot gaat

Bij Tattoogear doen we ons uiterste best om ervoor te zorgen dat al onze producten voldoen aan de hoogste kwaliteitsnormen. Neem dan contact op met de retourafdeling op 058-2137722. Zij kunnen je vertellen wat je moet doen. Je kunt ook een e-mail sturen naar: brugmantrading@gmail.com

Voorwaarden voor retourneren van artikelen die kapot gaan

  • Voor sommige artikelen moet je rechtstreeks contact opnemen met de leverancier om het defect te herstellen.

  • Retourartikelen moeten zo worden verpakt dat ze ongeschonden bij ons aankomen.

  • Alle retouren moeten verzekerd en traceerbaar worden verzonden.

  • Alle retouren moeten zijn gemeld via de mail

  • Als het geretourneerde product bij controle geen gebreken vertoont, wordt je gevraagd de verzendkosten te betalen voor we het product terugsturen.

  • Sommige producten moeten ter reparatie naar de fabrikant worden gestuurd. Het kan dan drie weken duren voor je het terug hebt.

  • Als voor een artikel geen garantie (meer) geldt, vertellen we je eerst hoeveel de reparatie en verzending gaan kosten voor we verdergaan.